comments on pixels

to readers, guest photographers and co-authors, thanks for five exciting years of pixels !

A more updated relative to Stockholm by Pixels is here: stockholmbypixels.se

2006-03-06

Vattenspegel

Tog en tur ut i Hågelbyparken igår, ditlockad av löftet att det skulle vara en tävling i snögubbe. Eftersom det var ett hyfsat antal minusgrader var jag nyfiken på hur det skulle gå till, och det gjorde det självklart inte. Den enda snögubbe som fanns var jag, efter att ha pulsat runt i knähög snö i mitt ströftåg. Jag fick min belöning när jag kom fram till dammen, som hade lite öppet vatten, vilket jag inte räknat med.

1 comment:

stromsjo said...

Den var fin.

Det finns ett lugn i bilden som vinner på det mjuka kontrastfria ljuset. Annars vill man ju gärna ha sol på allt men den här blev bättre utan.

Your daily dose of Stockholm, Sweden - click on pictures to enlarge!