comments on pixels

to readers, guest photographers and co-authors, thanks for five exciting years of pixels !

A more updated relative to Stockholm by Pixels is here: stockholmbypixels.se

2006-12-18

Gå på pumpen

Got a flat ? Fill your tire up here at Karlberg trainstation

Det här var nytt för mig. En pumpstation för platta cykeldäck. Den drog åt sig min uppmärksamhet genom att envist signalera åt mig med blått vandrande sken. Jag blev nyfiken på vad det var. Det var först när jag kom närmare som jag såg det hela. Förmodligen en del av den nya cykelgiven. Mer luft åt folket.

andra om stockholm cykla Karlberg Pump

2 comments:

stromsjo said...

Plötsligt undrar man varför det inte alltid funnits såna här. Det är så man känner igen en bra ide.

Bernt Seipl said...

Ja, nog har det funnits tillfällen när man var mindre/yngre, där man önskat att det funnes slika tingestar.

Your daily dose of Stockholm, Sweden - click on pictures to enlarge!