comments on pixels

to readers, guest photographers and co-authors, thanks for five exciting years of pixels !

A more updated relative to Stockholm by Pixels is here: stockholmbypixels.se

2006-07-31

Sett från Sergels Torg (8)


Jag fortsätter ogenerat med scener från nionde våningen (även om det börjar bli lite tjatigt). Här är ytterligare en skön teleobjektivförvrängning av Jakobs kyrka (Kungsträdgården), vandrarhemsbåten vid Skeppsholmen och några finlandsfärjor vid Stadsgårdshamnen (Södermalm). Allt i ett härligt platt paket.

2 comments:

stromsjo said...

Det bär mig emot men jag måste medge att det finns några enstaka motiv som man inte fångar med min 3xZoom-kompakt... ;)

Håll ställningarna på taket så sköter vi marknivån och neråt ett tag till...

Bernt Seipl said...

Jag gillar takbilderna, Peter. Fortsätt gärna.

Your daily dose of Stockholm, Sweden - click on pictures to enlarge!