comments on pixels

to readers, guest photographers and co-authors, thanks for five exciting years of pixels !

A more updated relative to Stockholm by Pixels is here: stockholmbypixels.se

2005-11-02

Tunnelbanevagn, Blå linjen vid Kungsträdgården




Den här bilden har jag väntat en stund på att komma åt. Jag har sett den tillräckligt ofta, men varje gång jag har haft tillfälle så har någon kommit in, innan jag fått upp kameran och så försvann tillfället. Men så en tidig morgon så var jag först och dessutom på hugget. Så blev den äntligen av.

7 comments:

stromsjo said...

Digital magnetism!

Stefan said...

Skulle kunna tänka mig att hitta bilden på SL sidan i Metro. Tillsammans med en bild Per tagit tidigare (den med tågen), dock ej publicerad här, så skulle ni kunna trycka upp en reklambroschyr för Stockhoms fina och rena tunnelbana! Din första bild i denna blog passar också in i broschyren. Föresten, varför är den bilden borta?

Bernt Seipl said...

Den är inte borta. Den ligger under Oktober månads arkiv....
Jag trodde också att den försvunnit ;-)

stromsjo said...

Helt rätt, arkivet är vad som gäller.

Tyvärr går den här bilden heller inte att förstora?

Tips: man kan editera något som redan publicerats. Bra om man vill rätta stravfle eller kanske göra om en image-upload som gått snett...

Bernt Seipl said...

OK. NU ska den gå att få större.

stromsjo said...

Jajamen, nu får man använda hela skärmen! Perfa.

stromsjo said...

Aningen mörk, va?

Your daily dose of Stockholm, Sweden - click on pictures to enlarge!